måndag 9 januari 2012

Summering av en bra helg

Det var verkligen en toppen helg med fam Ljuhs, inte att jag trott någonting annat.. Utan bara att det var så där härligt avslappnat och mysigt med skratt..
Carl blev väldigt förtjust i Charlie och har pratat om honom nonstop...Berättat idag på dagis att "Charlie är bebis"..
Igår var jag och Ann på överby på eftermiddagen och fixade påfyllning på våra naglar...
Desvärre vaknade jag inatt och hade så fruktansvärt ont i magen, sov katastrof dåligt sen gick jag upp halv sex stod i duschen för att avsluta kräkandes..mindre mysigt..fick bli en dag från jobbet som jag absolut inte alls har tid med..Pratade precis med mamma och hon låg i helgen och pappa kräktes inatt och låg idag...så nu känns det som att det bara är att änta på att Carl och pierre får detta.. hoppas verkligen inte det..
Det började snöa ikväll, till alla barnen och pierres förtjusning..Han har köpt en snö slunga som inte direkt kommit till användning...Pierre är en "prylfanatiker" när det gäller sådana saker...när den var inhandlad i höstas fick jag gå med ut i gagaret för att kolla att det var led lampor på den..mitt intresse var lika med noll, men fick låtsas att jag tyckte den var fantastisk!!!!
På lördag åker Carl och Olea till göteborg med mamma och pappa och går på Disney on Ice på söndagen. På lördag ska dom gå ut på restaurang med sina barnbarn sen sova på hotell och på sön förmiddag är isshowen.. Tror att Carl och Olea kommer vara överlyckliga! Mysigt.. Det får bli en lugn helg känner jag, finns lite olika alternativ på agendan men inget som är spikat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar