måndag 23 januari 2012

Carl inatt

Igår ropade Carl ynkligt på mig från sitt rum vid 22 tiden, jag tänkte han somnar nog om men efter en stund gick jag in på hans rum... Där satt min prins på knä i sängen helt ner spydd...och såg helt förstörd ut..blek i hela ansiktet... Jag fick panik, för precis innan hade jag och Pierre pratat lite om kvällen då jag hittade Gustav..den spy doft som befann sig i Carls rum påminde direkt om när jag gjorde hlr på Gustav och maginehållet kom upp..fy jag kunde inte ens tänka klart lyfte upp Carl bar in honom
Duschen och ropade på Pierre...jag grät, fick panik.. Pierre är så jävla fantastisk ( måste svära) för han bara va hur lugn som helst, pratade med Carl duschade honom jag satt hulkandes på badrumsgolvet och hjälpte knappt till... Ok en "normal" person hade reagerat normalt..jag fick en slags panik trodde typ Carl höll på dö.. Knäppt jag vet..ringde till syster och berättade mitt beteende och skrattade ihop med henne om hur knäpp jag är..skönt... Sen kräktes prinsen varje tjugonde minut till fyra imorse..han fick ligga i vår säng och Pierre la sig på soffan..tror inte någon av oss sovit alls inatt..jag är hemma med prinsen idag..han somnade i min famn när han spydde inatt..läskigt..men jag va ändå lugn för Pierre får mig trygg..love him...
( på fotot, Carl ny duschad med vätske ersättning, ser glad ut)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar