onsdag 4 januari 2012

Min nya tidning

Idag var det inte mörkt när jag slutade jobbet fast att kl var fyra.. Kändes såå skönt! Längtar till våren och lite ljusare tider.. Åkte hem till mamma och hämtade prinsen, kom dit och dom satt och lyssnade på barn sånger och sjöng! Mamma har hämtat Carl tidigt hela veckan, i eftermiddag hade dom varit i skogen och plockat mossa...
Jag köpte en ny tidning och sitter i soffan på övervåningen..inser att här sitter vi aldrig..trots att jag tycker nog att det är mysigare här uppe!! Carl leker i tvättstugan men ska snart lägga honom.. Till och med hunnit vika ett berg med tvätt..
Igår var det kaos när jag skulle lägga Carl... Tog 3h.. Jag höll på att bli galen..till slut gav jag upp och han fick komma upp somna i soffan med mig framför tvn..inte jätte pedagogiskt..men en lösning..Pierre jobbar lååånga dagar, åker 08 och kommer hem vid 23 på kvällen..men i helgen ses vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar