lördag 21 januari 2012

Carl med sin Filippa

Jag är vrål förkyld, var väääldigt längesen jag kände mig så här risig. Tänkte ringa jobbet va hemma men hade någon förhoppning att en dusch lite kaffe och smink skulle göra susen..ack så fel.. Alla på jobbet undrade vad jag gjorde där, så jag fixade dom viktigaste sakerna och åkte hem efter lunch. Tänkte hämta prinsen tidigt men pappa ringde och ville göra det. Sen kom Filippa hit och sen följde Carl med henne hem.
Ikväll har jag legat på soffan som ett vrak, har ingen röst....
Känner mig allmänt risig kanske för jag är sjuk..vet inte.... Tänkt så myckket på Gustav denna vecka, orkar inte ens kommentera det..jobbigt... Har köpt ett grav ljus och ska åka till kyrkogården och tända det på lunden där, har gjort det förut och det är ganska skönt..att få ha en egen sorg plats ..ska inte ens skriva när de känns såhär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar