lördag 28 januari 2012

Jag är hemma från sjukhuset, mår bättre idag. Fått medicin för magen så det ska vell bli bättre hoppas jag..var en rad olika saker som Inte var kanon bra i min mage men lite antbiotika,losec och tarm medicin ska göra susen..
Igår kväll hade jag enormt svårt att somna, tänkte så mycket på Allt som hänt...ja vet så fort jag blir sjuk så tänker jag mer...Jag läste en bok för två år sen som heter "Ett år av magiskt tänkande" av Joan Didions, en väldigt sorlig bok men ändå väldigt bra.Det var min psykolog som tyckte att jag då sa väldigt många saker som hon beskrev i den boken. Varpå jag läste den...Idag var det ett stort repotage om henne i Svenskan.. Jag har blivit lite besatt av att läsa svenskan, Gustav var den som kunde allt, politik, ekonomi osv..Jag var tidigare ganska ointresserad. Men känner att jag måste ju lära Carl de som Gustav skulle gjort..Fast jag kommer Aldrig kunna så mycket om krig osv.. Gustavs allmänbildning var en av hans saker som jag älskade..han var verkligen så intelligent.. Hur ska jag kunna föra det vidare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar