söndag 29 januari 2012

Mys söndag

Haft en sån där skön lugn dag, precis som en söndag ska vara..
Jag Pierre och Carl tog en lång promenad efter att vi varit hos mamma och pappa..planerade vilka ute möbler vi ska köpa till altanen i vår...Har Aldrig längtat så efter våren... Jag gick ut la mig i badet 1h efter att vi kom hem, så underbart...egentid...
Jag ska börja ha såna här helger som denna helg varit, lugna inga måsten Och att jag klarar av att bara va, ta det lungt.. Och planera mina veckor lite mer..vilken dag ska jag jobba över och då göra det ordentligt istället för bli sen varje dag, vill prioritera Carl och vår tid tillsammans...Imorgon är det jobb, ska bli skönt att komma tillbaka inte varit där på en vecka, faktiskt längtar, trots jag har masssor imogon, åker nog tidigare, Carl och Pierre sover ju oavsett jag åker kl 07eller 06.. Bara så trist gå upp 05...gäsp...
Så fort jag känner mig lite starkare och helt hundra i kroppen ska jag komma igång med löpningen..känner mig lite "svag" än, men inte så konstigt...men snart är jag "fit for figth"
Den 11e åker jag och Pierre till gbg ska gå på Ledins show äta middag och bo på nya Clarion, var en av Pierres julklappar till mig, ska bli super mysigt..Shoppa lite på dagen, ta ett glas vin till lunch..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar