söndag 15 januari 2012

Godmorgon / godförmiddag....Vi åkte hem från syster och Ole ganska tidigt , redan kl 23...vi alla fyra var super trötta..Pierre somnade på soffan när vi kom hem och jag somnade vid 01, sen sov jag till tio idag... Skönt..åt som vanligt mat i världsklass hos syster och ole. Enda problemet är att jag åt massa gluten igår så idag fick jag inte på mig några jeans..hade gått upp 3 kilo sen igår på vågen och är svullen i både ansikte och fingrar..Särpning Mikaela..Nu lovar jag att inte äta gluten mer..
Längtar efter Carl..massor...vad tomt det är här hemma utan honom...
Ikväll har syster tvingt med mig på någon träning som tydligen är i form av självförsvar, ska vara jääätekul enligt henne..återstår att se...är faktiskt inte jättemör i benen från igår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar