torsdag 26 januari 2012

Jag med dropp

Ok bar nog inte magsjuka..fick enorma.magsmärtor oc h kram som gjorde att jag svimmade ..de va en gräslig smärta.. Tillslut kom piere körde mig till akuten jsg kunde inte ens gå. Fick Lomma in på en gång gör EKG ocv annat..fick massa medicin men efter ett tag fick jag ytterligare ett kramp anfall där jag blev vääldigt dålig kunde inte prata knappt andas så läkare sköterskor kom, in med morfin annan supp piller syrgasinäsan och dropp..jippi..... Blev såklart inlagd o h fick göra magnetrönthen.där hittade man inget vilket kändes väldigt skönt...
Tusen provet...hittade röda blodkroppar i min urin så de iväg på odling.. Lyckades även spy upp galla. I går kväll.. Idag har jag gjort gastroskopi och väntar på domen..
Syster var här hälsade på igår och gulliga I ger kom hit med kläder till mig...trött på detta nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar