måndag 26 mars 2012

Så här mycket blev det av min dag...

Vaknade i natt med feber..katastrof..tog två Alvedon gick ändå upp tog en dusch vid 05.30, tänkte jag skulle känna mig bättre..icke..blev helt yr, kände till och med hur pulsen pickade..läskigt ibland när jag känner som jag ska svimma då låter de typ eller som det dunkar i öronen..konstigt..hur som så när jag såg mig själv i spegeln så insåg jag att sängen skulle bli mitt enda ställe idag..fick ställa in mötena, boka av biljetter, ringa bossen och krypa ner under täcket..ibland måste jag Inse att jag är inte superwomen.... Även om jag ibland tycks tro det...
Sov istället hela dagen, gick upp en gång till nervåningen la mig på soffan och när jag sen gick upp för trappan kom det där pickandet och jag svimmade...bula i huvudet och skakis efteråt... På eftermiddagen hade Pierre två missade samtal från mig och jag hade tydligen ljudlös på...så Pierre dök upp hemma, lite orolig och irreterad på mig att jag inte svarade, han hade ringt 7gr...trodde något hänt... Men jag sov... Nu är Pierre och Carl på torget och möter villa med alla fansen.... Carl var överlycklig när dom skulle åka:))
Jag mår iallafall bättre och har ingen feber så tänker jobba imorgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar