onsdag 7 mars 2012

Idag hämtade min underbara syster Carl på dagis, så han gick bara till 14. Skönt, jag åkte från jobbet vid 16.30..totalt slut, kändes som min hjärna inte ens kunde tänka...Carl hade super mysigt när jag kom, och han och Olea hade gjort egna frukt sallader..Sån är min syster, bakar alltid med barnen, eller fixar något annat kul! Så imponerad av henne. Hon är världens bästa.
Idag sa Carl att han ville sova hos Åsa, Pierres kusin...måste berätta det för Åsa, tror hon blev en liten favvo sen han var där klippte sig och fick fina stjärnor ihåret..
Kom hem och hade helt missat att städerskan varit här idag..Underbar övveraskning, dock lite pinsamt att jag inte ens plockat iordning här innan, en stor tvätt hög fick hon vika..
Pierre jobbar ikväll, vi har knappt setts denna veckan..än mindre till helgen, men men.. så är det när två personer jobbar mycket..räcker vell att jag luktar på ett glas rött imorgon, sen slocknar jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar