onsdag 21 mars 2012

Idag slutade jag i tid,,faktiskt hämtade Carl klockan 17, åkte hem till Ann och barnen lekte..I helgen skulle Fam Frölich kommit men Villa ska tydligen spela SM final i helgen och Perre Zlatko ska dit så vi fick ställa in i dag..
Längtar till helg, jag och Ann ska hitta på något i helgen..
Loggade in mig på facebook och då slog en sak mig som jag tänkte på när Gustav dog, att det är så märkligt ena dagen skriver man sorg och tankar till Greger för att idag ett dygn senare skriva grattis till någon annan, jag tvättar osv..precis så kändes det när Gustav dog, livet det tickade på för alla andra men jag var liksom fast någonstans. Mitt liv det bara stannade upp..jag minns att jag tyckte det var konstigt att nyheterna sändes varje dag samma tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar