tisdag 13 mars 2012

Carls nya jacka

Rensat i prinsens garderob och svängde förbi polarn och pyret på vägen hem och änglar stjärnor i Skövde där Emmas lillasyster jobbar..helt galet att hon och Emma har precis samma skratt, fick mig att sakna Emma..massor..
Köpte överdrags byxor, ett par blå chinos och 6 nya tröjor till prinsen..insåg att nästan alla tröjor var för korta..han har 104 i stl..min goding! Och kalsonger är inköpt...
Två super söta mössor fick följa med hem också.så nu är Carl redo kittad för våren..Milo får ärva dom utväxta kläderna.. Älskar att våren är på väg..så mycket energi!!! Vårt löp band har äntligen kommit, så när jag hade lagt Carl invigde jag det med ett litet träningspass..Pierre är på bandy så jag är själv hemma... Super hungrig,, kan inte tänka på något annat än mat men jag har bestämt att Inte äta ikväll..mat mat mat...tog ett äpple, hjälpte knappt.. Men vill man gå ner dom sista 10 kg så är det bara att bita ihop... Veckorna går bra men så kommer helgen, god mat och dryck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar