torsdag 29 december 2011

På kalas

Vi har varit hos Pierres kusin på 40 års kalas ikväll. Jättetrevligt och prinsen lekte med Albin och Axel som bara var såå söta med honom, tog honom i handen hämtade massa leksaker till honom.. Är så stor skillnad på Carl nu för bara några månader sen... Då hade han inte lämnat mitt knä en sekund..nu var det Sören som gällde att sitta i knät och fika hos..inte mamma...
Var egentligen super trött innan vi åkte dit ock kände mig glåmig och risig men blev riktigt pigg.. Kom hem och hade egentligen tänkt lägga mig tidigt men så kom Ann över med ett litet glas vin och vi hamnade i soffan och babblade. Pierre gick över till Zlatko, tror inte han orkade lyssna på vårt tjej snack...:)))säger de ofta men det kan aldrig sägas för mycket....fullkomligt Älskar att bo så nära Ann.. Så lyxigt att kunna ses ett stund så där spontant mitt i vardagen..imorgon ska jag fixa lite grejer till nyår och beställa kött. Vi ska äta hjortfile var tanken..
Sen skulle jag vilja gå på massage för jag har så ont i svanken..vet inte riktigt vad jag gjort.:( skulle vilja ha en timme Thai massage.
Inatt kommer syster med familj hem..längtar sååååå mycket efter dom..min sessa Olea saknar jag hur mycket som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar