tisdag 27 december 2011

Igår dog Solveig, oles mamma. Så sorligt..fick cancer besked i somras sen har allt gått i rasande fart..hon kommer vara saknad av många det är jag säker på, så underbar som hon var. Jag pratade väldigt mycket med henne om sorg när Gustav dog, fick så fin kontakt med henne. Olea kommer nog bli ledsen när hon förstår att farmor inte kommer till henne mer, när Solveig var hos syster och Ole hälsade på kunde hon sitta på golvet i oleas rum i timmar o h leka med henne..helt otroligt..vem gör sånt...
På brunchen efter syster och oles bröllop så satt jag i soffan och pratade med Solveig och sen när vi skulle säga hej då till alla och jag skulle säga det till Solveig började jag gråta för visste att de skulle vara sista gången vi sågs...vilken jul detvarit för fam Aamdahl, idag kommer syster med familj hem..saknar dom.. Skönt att Ole fick va hos sin mamma när hon dog...
Tänker på Ole och Marianne idag som förlorat sin mamma och Magnar som förlorat en Livskamrat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar