söndag 25 december 2011

Mitt nyårs löfte på det personliga planet ska bli att inte ta åt mig på saker,inte låta vuxna människors beteende ta min energi. Ha mindre förväntningar så blir besvikelsen mindre..har pratat jätte mycket med pappa om detta. Var och en får stå för sitt egna handlande, så krasst som de kanske låter men Alla (dom flesta) har ett val, sen hur man väljer det kan man bara själv blicka tillbaka till och ångra när man inser att det tåget har gått och det kanske är försent...Så är livet, det är kort för vissa och långt för andra, lätt för vissa och svårt för andra, rikt för vissa fattigt för andra..vissa är friska andra är sjuka...Tur är vell att VI inte vet hur livet ska bli. ..för då hade vi kanske gett upp..
Är livet orättvist?..ja faktiskt så tycker jag det på måååånga sätt, är jag bitter? Ja kanske lite...Men jag Vet att Jag kommer och Vill ta vara på dom fina runt omkring mig och Carl, ta hand om det jag och Pierre har mellan oss, aldrig glömma kärleken jag fick av Gustav ,för den ser jag i Carl varje dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar