tisdag 13 december 2011

Idag var det lussefirande på dagis..Tok stressade från jobbet för att hinna i tid. På Carls dagis var det utomhus, alla barnen kom ut ombytta sååååå söta, dock var det svinkallt... Dum som jag var "smög" jag fram och Carl fick se mig, summan blev en grååtande Carl som ville komma till mamma, sen dög inte jag utan det var bara Pierre.... mamma och pappa och Inger Sören var också där..vi tog en fika inne på dagis i fullt kaos efteråt. Sen kom Inger Sören hem till oss och vi åt kvällsmat ihop, till Carls förtjusning..fick Inger och Sören att krypa runt på golvet så Carl fick leka häst och ligga på deras ryggar..nä han är inte alls bortskämd..bara lite....Pierre la Carl idag så jag gick över till grannen som har ett värsting löp band i garaget och flåsade på det i 30min sen körde situps och massa andra jobbiga saker hemma..ska gå ner lite i vikt..kommer krävas svett, hårt jobb och svett,.mår redan bättre och är piggare för jag gått ner endel i vikt sen januari...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar