söndag 25 december 2011

Haft en sån mysig jul, lugn och härlig. Var hos Pierre familj med mina föräldrar. Syster med familj var i Norge. Jag har tagit massa fina bilder med system kameran som jag ska lägga ut. Carl var inte rädd för tomten, utan gav till och med puss och kram. Han är en bortskämd liten prins som fick många fina julklappar.
Jag fick en jättefin burberry plånbok och biljett med middag på Ledin show i februari av Pierre.
Idag har jag varit trött och slö, tillbringat eftermiddagen i soffan och sovit en stund:) skönt..prinsen fick skridskor bandy klubba och bandy bollar av Pierre, så imorgon ska det invigas, får se hur detta går.. fick gömma klubban förut för orolig att hela huset skulle gå sönder när han sköt med den inne...
Ikväll ska vi slappa med film, minns knappt när vi såg på film senast. Ska dessa lediga dagar bara slappa och ladda batterierna..
Vi har lovat Carl att "simma" ute idag så vi ska ta ett bad med honom ute innan han ska sova..tror han tycker det är lite spännande att bada ute med mössa och att det är mörkt då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar