torsdag 22 december 2011

Första dagen på julledigt idag
Tog prinsen imorse och åkte till Ica handlade..vi var Inte ensamma på Ica om jag säger så... Sen kom Astrid över och lekte med Carl. Ringde mamma och pappa bjöd hem dom på lunch. Astrid stannade också och åt, glömde att säga till Åsa, Astrids mamma när hon hämtade henne hur otroligt väluppfostrad Astrid är när hon är här. Hoppas Carl blir likdan när han är i hennes ålder och är borta hos någon. Sen åkte jag och mamma till stan med prinsen. Carl var sömnig sa han och ville sova i sin vagn..?! Sagt och gjort, han somnade i vagnen och redan då insåg jag att han säkert kommer bli sjuk.. Mycket riktigt när vi kom hem så hade han feber...inte jätte högt, 38.9 men väntar innan jag ger Alvedon.. Jag har bakat lite jul godis och ska baka mer imorgon! När Pierre kommer hem ska vi bada, skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar