torsdag 15 december 2011

Jag och min sessa

Idag skyndade jag mig från jobbet hade även ett psykolog besök inbokat...hade såååå mycket att prata om att jag var där i över 1.5h helt slut efteråt..gick igenom min besvikelse över vissa saker, sorg, glädje, min enorma rädsla för att de ska hända Carl något, att Pierre ska dö...jag skrattade idag och grät...en känslotömmning kan man säga....sen åkte jag handlade.. Hade ingen som helst struktur på det, var bara enormt hungrig för de enda jag fått i mig var en skiva grav lax.. Träffade inger lite snabbt på Ica..sen hem med maten till Pierre och Carl, sen hem till syster och vi åt räkor..imorgon åker syster till Norge med barnen..
Mysigt att få ha Olea i mitt knä och mysa..sen hem och jag Pierre badade..mysigt... Igår jobbade både jag och Pierre så Pierres föräldrar hämtade prinsen på dagis..tur med lite nära och kära som kan hjälpa till. Nu ska jag sova för jag har frivilligt tagit en kollegas tidiga morgon på jobbet... Känna inte lika intelligent just nu..fast jag tänker nog gå vid 15 tiden imorgon...sen är de helg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar