söndag 5 februari 2012

Skridskoskola

Idag hjälpte jag syster och tog Olea till sin skridsko skola. Tyckte de va sååå dåligt att fröknarna åkte utan hjälm..ville inte vara en pinsam moster åt Olea och påpeka detta så jag sa istället Högt "har inte fröknarna hjälm" nej sa Olea det kanske inte fanns några till dom, Jo det tror jag nog de finns sa jag, så alla andra tittade p mig.. Hur som var de svinkallt och jag i nsåg att det är ganska skönt att inte Carl är så gammal ännu att det ska åkas runt på träningar..Carl och pierre var och kollade på Pierres kompisar som körde trial ( tror de heter så) och tvättade bilen till Carl förtjusning.. Sen var jag så trött så jag Somnade på soffan när jag kom hem..Sov knappt fem h igår så inte så konstigt..
Imorgon måndag igen..vart tog helgen vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar