onsdag 22 februari 2012

Carl och Inger

Jag åkte direkt från jobbet till källby, Pierre hämtade Carl på dagis kom ut så vi möttes hos fam Johansson.
Imorgon åker jag och Pierre till Rom!!! Så mysigt!!! Och prinsen ska sova i källby till söndag. Inger har tagit ledigt tor och fre så Carl behöver inte gå dagis..väldigt gulligt.. Trodde faktiskt Carl skulle bli ledsen när vi sa hej då men både jag och Pierre fick Bamse stora kramar och pussar sen sprang han ut med herr Nilson i famnen till köket och inger.. Skönt såklart! Jag tänkte det var bättre vi åkte med honom på kvällen och viktigt att åka innan han somnade så han vet att vi inte är där! Har aldrig varit ifrån prinsen så många dagar.. Skönt få kvalitets tid jag och Pierre ..igen, var ju nyss i Gbg... Vardags lyx...
Nu ska jag kramar kudden hoppas chinagard och Ipren nässpray gör susen för jag mår risigt...38.9 feber..typiskt.... Semester!!!!!!!
Jag skickar alltid mail till syster som ett slags testament innan jag ska resa där jag skriver att hon blir Carls förmyndare om något händer mig och ifall det riktiga kommer bort...vet att hon inte riktigt gillar dom mejlen men livet är konstigt och man vet aldrig vad som kan hända och då vill jag att Carl ska växa upp hos henne och Ole..
Fy hemska tanke! Nä jag älskar känslan av att vara en familj. Kom på mig själv art stanna upp och le för mig själv i tvättstugan för några dagar sen då jag hörde Pierre säga att han älskade Carl till honom. Det går liksom inte att beskriva hur det känns när jag hör Pierre säga så..helt och hållet underbart, obeskrivligt..
Nä nu ska jag sova, natti natti!

2 kommentarer:

  1. Härligt , hitta din blogg av en slump o ja tycker du e fantastisk som tagit dig igenom och tar dig igenom detta!! Du verkar ha en fin ny kille också! Kämpa på, de e ju helt obeskrivligt vad du varit med om, all styrka till dig!

    SvaraRadera
  2. Du är värd varenda sekund av lyx och jag är så obeskrivligt glad att du har hittat en så underbar kille!
    Massor av kramar

    SvaraRadera