måndag 6 februari 2012

Jag kom från jobbet redan kl 16 idag, var ljust när jag körde hem. Väldigt skönt, längtar till våren . Hämtade prinsen på dagis. Älskar när han blir så där glad och man får en Stor kram och puss av honom..sen när jag fixat kvällsmat skulle vi lägga oss i soffan och mysa, jag somnade men Carl gullunge låg och pratade för fullt när Pierre kom hem för sig själv i min famn... Sen var de hopp i säng för Carl. Jag tvingade mig själv upp på crosstrainern i 30 min sen ett bad ute.. Men om jag ska vara ärlig var jag lat idag på crosstrainern tog inte ut mig särskilt mycket...jaja..är ändå bättre än ingen motion alls...pierre tränade också ikväll..hurtiga vi är:))))
Ska leta fram min system camera och börja ta riktiga foton..på tiden..
Denna vecka händer inget särskilt mer än spinning bokat på onsdag..inte att de gör mig något för jag är ändå så trött på kvällarna..nu ska jag sussa och får inte glömma byta min nya blus imorhon från mq..för den var för stor.. Roligt när det är åt det hållet:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar