tisdag 21 februari 2012

Så här somnade prinsen ikväll..med bandy tröja i soffan för de var Villa som spelade ikväll..Pierre hade lovat carl att titta på detta. Fem min in i matchen sov Carl...
Jag känner att jag håller på bli förkyld, bara kom helt plötsligt!!!!! Panik..ingen chinagard hemma...tog en Ipren kanske de hjälper...vill inte bli sjuk men skulle säkert kunna sova bort detta men det saknas timmar på dygnet..nu ska jag sova!!!! Hålla tummarna min känsla är fel...små problem att bli förkyld jag vet, men Inte för mig. Värsta jag vet att känna mig nedsatt och orklös..Pierre påstår att man intalar sig att inte bli sjuk blir man inte det! Älskar honom när han är sådär positiv, som jag saknar att jag själv är! Så Nej Jag vägrar bli förkyld..vilken helg som helst men inte denna!!! Imorgon jobbat jag sista dagen denna vecka sen två dagar semester!! Lovley....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar