fredag 24 februari 2012

Pierre ser ut som en söt skol pojke... Ok vi beställde bord på hotellets restaurang..väldigt tjusig sådan..min meny var utan pris men inte Pierres..jätte roligt tyckte jag! Var en gourmet restaurang och jag har ätit 6 rätter och inte särskilt mätt faktiskt..min andra förött var tre råa marinerade scampi, låter äckligt men var super gott.. Har haft en såå mysig kväll med Pierre med skratt och lite allvar prat! Vill nästan bara stanna upp tiden sådana här dagar.. När vi Pt lunch idag så kom det fram en kille spelade dragspel och vi skrattade när Pierre sa att det kändes som vi var med i Lady o h Lufsen.. Ska snart sussa men tror att jag ska ta en dusch först..känner mig lite disig av allt vin ikväll och vill vara pigg för en ny dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar