tisdag 21 februari 2012

Igår var jag så jäkla produktiv och hade en toppen dag. Dels så fick jag massor gjort på jobbet..kände mig som rena duracell kaninen, sen hem hämtade Carl på dagis fixa kvällsmat. Pierre kom hem kl 18 från innebandyn, tog över läggningen av Carl och jag stack iväg på spinnng...sen hem fixade tvätten..stupade isäng och somnade klockan 21.30 för klockan ringde 05.10...backade ut bilen 05.30 imorse, var på kontoret 6.30....japp har fått sån super energi..tror det är att det Äntligen är lite ljust ute när jag åker hem från jobbet...har hämtat Carl i tid i över 2veckor nu...skönt.....Idag hem fixade middag till Carl som tacksamt sa "de är blä, vill Inte ha köttbullar"...tills jag sa att det var Charlies mamma (Nina) som lagat dom..Carl blev helt "försälskad" i charlie när fam Ljuhs var här så allt som jag säger att Charlie gör är ok för Carl.. Carl ringde även till farfar och pratade, måste ringa varandra oftare känner jag..nu ska vi även snart börja med skype med nära och kära..har till och med installerat detta i min dator.. Även hunnit med att stryka en hög och dammsugit...åh vad jag är effektiv:))) fast lite farligt att slå sig ner i soffan för då kommer en trötthet smygandes....ska till Anns salong 20.30 och fixa mitt hår...sen ringer klockan tiiidigt imorgon..men tänker Inte va på kontoret förrens 7.30....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar