torsdag 31 maj 2012

Vilken dag.. Började ett par timmar på jobbet och sen var det Jonas begravning.. Det var hemskt, hemskt att se en sån sorg och såknad av så många människor..alla begravningar när någon bara rycks bort är hemsk...Jag kände inte Jonas med grät ändå, när jag såg Mias sorg, barnens tårar efter sin pappa..så orättvist...Pierres tårar..har varit på 3 begravningar nu sen Gustav dog, och det är såklart att jag minns allt från hans begravning när jag sitter där i kyrkan, den fruktansvärda tomhetkänslan, att se en kista med en bild av sin älskling. Den person man hade planerat att dela sitt liv med, sin livskamrat..Det går inte en dag utan att jag tänker på Gustav, hur orättvist livet kan vara, att han inte fick leva sitt liv.Men jag klarade att ta mig igenom den värsta tiden som kommer efter begravningen, det gör man för man måste, man har inget val.. Efter begravningen bjöd Pierres pappa familjen på lunch, sen åkte vi hem. Jag var helt slut att jag somnade i 3h på eftermiddagen.. Nu har jag packat inför Sthlm trippen i helgen. Imorgon ska vi bo hos Micke Nina och sötisen Charlie, sen har vi bestämt oss för att åka hem efter namngivningen på Lidingö på lördag.. Skönt att vakna hemma och ha hela söndagen här. Och då kan prinsen sova i bilen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar