torsdag 17 maj 2012

Min prins i sjukhus sängen

Igår blev Carl inlagd på KSS barn avdelning. Det hela började att han varit lite hes verkade lite ansträngd vid andning sen igår var han slö och Inte sig lik på dagis. Jag ringde till Kss barn som ville ha in honom med en gång. Pierre hämtade honom på dagis körde in honom jag slängde mig från jobbet mötte upp på KSS.fick komma in göra EKG med en gång . Sen massa andra känna klämm undersökningar, Carl bara satt och bar hur redig som helst och slö. Kände inte alls igen honom. Efter en stund kom läkaren tillbaka och jag var säker på att han skulle säga att vi skulle få åka hem. Istället sätter han sig ner brevid mig och börjar säga att han konsulterat med en kardiolog med Carls EKG för det visade en liten förändring... Jag var helt stum. Så vi blev inlagda
Han lugnade mig med att det kan vara att dioderna suttit tokigt osv men eftersom Carl har detta i sin jornal med ärftligheten av Gustavs hjärta så vill dom vara helt säkra. Och att han hade inga andra symptomer på varför han skulle va slö, ingen infektion osv. Carl låg i 1h blixt stilla när dom skulle ta blod prover, sen kom syster och mamma hit med kläder till mig, Carl somnade seb kl 22:30 fick vi gå ner på röntgen.Carl sov sig igenom hela lung röntgen.
Det får inte va något allvarligt, jag fixar inte det..nu ska vi göra nytt EKG..

1 kommentar:

  1. Men fina du! Hur mycket ska du igenom? Tänker och ber för er <3 Kraaaam Anna

    SvaraRadera