torsdag 17 maj 2012

Min prins är då duktig, inte en tår eller en enda protest när läkarna eller sjuksköterskorna gör tester. Han är otrolig... Idag började han gråta p eftermiddagen när jag sa att vi skulle sova kvar i natt.."jag vill hem mitt hus" grät Carl och sa ungefär tusen gr att han inte ville sova sjukhus...plutten.. Jag vill också hem, få åka hem med en frisk kille vill jag!!! Pratade precis med Pierre han skulle komma så fort han vaknat imorgon, skönt ha honom med när vi träffar läkare. Hoppas nu bara att det " bara" är ett virus på hjärtat...kan inte sova, trött så jag mår illa men tankarna surrar på allt., Är det så att få va frisk är en Lyx i livet? Kanske man ska fira på en begravning när gamla människor dör, fira att dom fått lyxen att bli gam la.. Knäpp tanke ja vet, men just nu är det såååå mycket som händer runt omkring , Annas död, Jonas död, vi ligger här, jag ser alla sjuka barn. Skulle aldrig klara jobba här och se detta varje dag..

2 kommentarer:

  1. Stor kram till er!

    SvaraRadera
  2. Nämen Carl vilket äventyr du har hamnat på nu!! Snabb bättring och en bamsekram!! Passa på att ge mamma en oxå!

    SvaraRadera