söndag 27 maj 2012

Carl och "farbror" Robin

Jag skrev ett inlägg nyligen med överskrift farbror Robin var här och hälsade på!! Fick en kommentar av "anonym" med fråga "farbror, hade Gustav släkt i Lidköping" stod det?
För att besvara denna anonyma person som jag tror mig precis veta hur Gustavs släkt träd ser ut så är svaret Nej det hade han inte!!
Robin är Inte Carls biologiska farbror men eftersom han i hjärtat bryr sig om min son. Han leker med honom frågar hur han mår. Han är med enkla medel en person som är delaktig i Carls liv, Sen om han är "blodsband" farbror eller inte det struntar jag i.. Sorgligt nog så kan man i bland ha biologiska band men inte finnas där eller bry sig om, har man då mer rätt att kalla sig en titel?? Nej inte enligt mig.
Pierre är Inte heller Carls biologiska pappa, men Carl kallar honom pappa..

1 kommentar:

  1. Äh, vad spelar det för roll om det är hans "riktiga" farbror eller inte? Allt handlar väl om vad grabben din känner och av att döma av bilderna så verkar han gilla sin farbror som om det vore hans egna! Heja FARBROR!

    SvaraRadera