lördag 5 maj 2012

Idag har jag varit så otroligt trött, va inne i stan tog en fika med mamma & pappa. Åkte sen hem till syster med prinsen och lekte med Olea. Är så trött för det var jobbigt igår spänd innan begravningen,.visste inte hur jag skulle reagera, tänka på Gustav.. Kom hem från syster somnade en timme på soffan, sen bakade pierre och Carl hemma gjord italiensk pizza super gott..jag har faktiskt bara slappat och sett på film..riktigt skönt.. Var så otroligt sorligt igår, se Greger sitta där med lilla Karin i famnen..minns själv min känsla när jag satt längst fram..så obeskrivligt smärtsamt..Musiken var vald av Anna själv.. hon startade en fantastisk blogg och insamling till cancerfonden www.langlopp.com Mysigt att bara va med Carl idag.. Nu ska jag och Pierre bada en stund..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar