fredag 25 maj 2012

Härligt med kvällsmat ute

Vilken vecka..galet mycket på jobbet kört tiiiiidigt hemifrån och kommit hem sent.. Knappt sett Pietre. Som varit hemma med prinsen flera dagar, underbar han är;) jag åkte tidigt från jobbet idag och hade en super härlig eftermiddag med min goding. Vi badade o Polen busade i trädgården sen slocknade han klockan sju.. Pierre är på jobbet och jag sitter ute och njuter av ett glas rose.. Pratade med Carls farfar i telefonen i veckan och insåg att han och Gustav var så otroligt lika, samma menings uppbyggnader samma humor.. Som jag skrivit till en vän som förlorat sin fru, saknaden och sorgen blir aldrig mindre man lär sig bara att hantera och leva med det.
När ska jag börja berätta om Gustav till Carl? Vill att han ska va lite större att han förstår mer, inte att de blir ett mantra jag tvingar in..
Hur som helst underbart med helg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar