tisdag 8 november 2011

Vardags mys hos mamma och pappa. Både jag och syster var hos mamma och pappa och badade med kidsen och åt kvällsmat. Jättemysigt..älskar min familj och närheten till dom. Kommer ibland på hur enorma dom varit för mig när jag mådde som sämst.. Sorgen att Gustav inte får leva sitt liv kommer alltid finnas med, fortfarande så overkligt orättvist att sånt kan hända när man är mitt upp i livet när de är som bäst..
Jag hämtade på dagis idag..mysigt när prinsen kommer springandes och ropar "de ä min mamma, de ä min mamma" och sen slä ger sig runt min hals...underbara unge....
Pierre jobbar ikväll..jag sov när han kom hem igår och han sov när jag gick upp i morse...på torsdag ska Pierre till sjukhuset med prinsen och pröva ut en sömn apne utrustning som vi ska ha en natt hemma på Carl...får se hur de går..annars så blir vi inlagda på barn i Skövde en natt..hoppas få slippa det..sen återstår och se om Carls polyper eller mandlar ska bort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar