onsdag 16 november 2011

Carl bakar med syster

Jag har inte hunnit/ orkat skriva på läänge så här kommer lite bilder i uppdaterings form...
Jag är trött trött trött... Ovanligt..nej inte särskilt..
Imorhon ska jag sova på jobbet till sön för jag ska ta jägarexamen... Hm...ja vet..jag och vapen och jaga känns kanske totalt främmande..för mig med..
Har aldrig tills för en vecka sen hållt i ett vapen..sköt katastrof dåligt..så imorgon ska min chef hjälpa mig och vi ska skjuta hagel och kula..jag öppnade boken idag..förvånad..nej inte alls..provet är på lördag..men de kommer art vara en massa andra trevligheter denna helg så som vin provning mm... Har aldrig varit ifrån prinsen så många dagar..han och Pierre ska va hemma i lugn och ro utan duracell "mikaela".. Har hållt ett galet tempo de senaste dagarna näst intill hysteriskt, igår somnade jag i soffan vid åtta tiden, så fort jag sätter mig ner och kopplar av mer än fem min så somnar jag..
Nästa helg DÅ ska jag bara va hemma och inte göra något alls....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar