tisdag 29 november 2011

Skyndade mig från jobbet till dagis.. denna vardags stress..satt i ett möte som tog längre tid än väntat, det känns lite ofint att stirra på klockan så försökte diskret kolla på dennas klocka istället..; men hann... tog med mig prinsen och åkte hem till mamma och pappa och åt kvällsmat.Mysigt att hinna ses en timme på kvällen..vad enkelt allt är när man bor 3 min med bil från varandra..Pierre är på bandy ikväll, och jag har satt mig i soffan en stund.. Carl sussar...så redig han är, sa godnatt släckte lampan gick ut..gullunge...
Har köpt två Lars Johansson tavlor till...väldigt fina får dom om två veckor...blivit helt inne i detta med konst..väldigt roligt..Skulle vilja ah en Henrik Allert också med de är sååå dyra..Längtar till fredag då vi åker till sälen..måste försöka komma från jobbet tidigt, senast 15..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar