fredag 25 november 2011

Jag tappar så galet mycket hår, fattar inte varför. Så fort jag bara tar i håret får jag med en stor tuss. Ann kände igår också att det verkligen blivit tunnare. tur jag "haft" så tjockt hår oh lite att ta av ..men detta oroar mig.. varje gånga jag duschat är hela golvbrunnen täckt av hår..kammar jag mig är hela borsten full med hår... snart har jag inget kvar..kan ju omöjligt vara stress,för jag stressar inte mer än vad jag gjort innan, snarare tvärt om jag kan faktiskt sätta mig i soffan på kvällen nu..detta började för två månader sen då tänkte jag att de var en kort period, men icke.....
Haft en sån där super mysig fredags kväll, som jag för ett år sen satt och längtade efter, kunde känna sån otrolig avundjuka på allas fb statusar "fredagsmys" osv.. då satt jag där själv i sthlm & prinsen sussade.. och undrade hur detta kunde hända mig..hur livet ens skulle kunna gå vidare..
Idag kom Pierre hem hade handlat, Carl rusade ut i hallen gav honom stor kram sen lagade vi alla tre middag ihop..tacos..ljusen var tända..brasan sprakade..vi satt som en familj och åt middag...Vilken lyxig fredag.....overderligt....underbart & mysigt..det är såna här stunder som jag känner att man måste ta vara på..vardagens underbara stunder..bittert att säga man vet inte när det är slut, kanske låter hårt, men på något sätt är det lite så...jag orkar inte lägga energi på små saker som om diskmaskinen inte är urplockad, toalett sitsen osv som jag VET att många par tjafsar om...fjantiga små saker...säger inte att jag är en perfekt flickvän, långt ifrån Men jag lägger inte ner energi på små saker, jag vet att jag ibland kan bli tårögd och värdera fåninga saker i vardagen, sånt som många , allt för många tar för givet..jag tror aldrig man ska ta något / någon för given, för som jag bittert får erfara så kan det ta slut och då tror jag att man ångrar mycket man gjort och inte gjort..sagt och inte sagt..jag är glad att jag & Gustav hann göra så mycket fina saker tillsammans på vår korta tid,..jag är glad att jag sa hur mycket jag älskade honom på hans sista dag..vi sa det ofta.. jag vet att många säkert tyckte det var tidigt när Gustav friade , men det kändes så jäkla rätt, vi flyttade ihop tidigt, är jag glad för..reste flera resor..tog massa kort..satt uppe måånga kvällar delade en flaska vin & drömde..planerade vår framtid..jag är impulsiv person..kommer jag alltid vara..köpte huset i ett impuls köp..är jag glad för det blev super bra..hade inte ens sett det innan jag köpte det, kanske lite väl vågat men det funkade...jag tror på att man ska Alltid gå på hjärtat, vad känns rätt..inte vad passar sig för situationen osv..säkert många som tycker att jag & Pierre går fort fram..bryr mig inte..det känns rätt för oss...ibland blir jag alldeles varm i kroppen när jag ser hur mycket han bryr sig om Carl, det går inte att beskriva den känslan...underbar...han är underbar för mig & Carl, finaste killen jag känner...och nu sussar han i soffan..jag kommer inte somna på lääänge eftersom jag sovit hela dagen...
Blir lungt lungt imorgon så jag är pigg på måndag, har inte tid vara sjuk... lovat prinsen att vi ska baka lussebullar imorgon..Han var så söt ikväll, han ville inte se bolibompa utan bandy...haha..Pierre & han var på bandy förra helgen sen fick Carl va uppe e kväll i veckan och se på bandy med Pierre på tv..gulligt...han säger "illa" och klappar händerna..istället för "Villa"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar