måndag 7 november 2011

Min prins har somnat...
Jag hann inte hämta prinsen på dagis utan de fick Pierre göra.. Pierre träffar Carl mer än vad jag gör just nu...ska ta ledigt tror jag på fredag så jag får lite kvalitets tid med min lilla prins..
Igår satte vi oss i badet ute och jag hade druckit lire dåligt med vatten och var ju ganska trött från veckan som varit så efter en halvtimme i 38 grader gick jag upp och skulle duscha..efter så skulle jag upp till övervåningen..kom in på toa och jag bara kände hur yr jag blev..hörde min puls bara "picka" i tinningen sen svimmade jag..lyckades slå i huvudet u badkaret..men jag skulle sätta mig ner så jag hann halft sätta mig innan annars hade jag nog slått mig mer...sen fick Pierre hjälpa mig till sängen för allt snurrade... Sen somnade jag.... Så vad lärde jag mig av detta....vet faktiskt inte..kanske dricka lite mer vatten nästa gång..
Fick nån super energi när jag kom gem och prinsen slocknat på soffan, så städade hans rum som såg ut som en tornade gått lös..vek all tvätt..städade toaletterna..bytte alla handdukar..så nu kan jag sätta mig i soffan med gott samvete...
Pierre är på bandy och Carl va sååå ledsen att han inte fick följa med "titta bady".
Pratade med Carls farmor och farfar idag i telefonen och allt var under omständigheter bra, skönt. Konstigt att ibland tror man att vissa familjer fått sin beskärda del av sorg och tuffa saker att ta sig igenom, men tydligen kan man aldrig tro så för det bara kommer nya saker..orättvist livet kan vara...
Imorgon ska jag och Carl hem till mamma och hämta lite jul saker hon köpt till mig.. Har beställt sååå fina ljusstakar till jul som Inger hade köpt. Syster kommer också och ska prov bada pappa och mammas nya pool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar