söndag 30 oktober 2011

Vilken helg,,, skulle egentligen åkt till Sthlm. På Fias möhippa sen fick prinsen feber och vi blev hemma.. Pappa va gullig och tog honom halva dagen i fredags, innan jag stressade hem. Han fick en sån feber topp som han hade i somras. Hög feber som kom plötsligt utan någon annan symptom och gick över fort.. Jobbigt att han får sååå himla hög feber.. Blir alltid super orolig och kan inte sova. Så istället för träffa tjejerna o h bo över hos Peter lina och Ellie blev de till att bli kvar i Lidk...
Igår kväll åkte vi till Pierres föräldrar och åt och hade en lugn och väldigt mysig lördag kväll med Carl . Idag va de kalas för Olea som fyllde 4år:))) sen gick vi över en snabb sväng till Ann och där va Filippa lite hängig och när Ann kollade hade hon feber, så säkert något som går på dagis. Hon var inte heller förkyld eller så...
Jag ska jobba tidiga dagar i slutet av veckan ,,, fy avskyr gå upp kl 05:00... Jag känner mig lite seg och hoppas verkligen inte Carl har smittat mig..då blir de till knapra Alvedon och bita ihop för ligga hemma är omöjligt denna vecka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar