tisdag 11 oktober 2011

Så här kul tyckte Carl de va öppna paket igår... Bortskämd liten prins... Jag somnade såklart när jag la Carl och Pierre kom upp och väckte mig gick ner la mig på soffan och somnade igen.. Vaknade av att Sverige tydligen gjorde mål i fotboll..... Jag är ju som sagt vääääldigt intresserad av fotboll..
Mysigt att Pierre också va hemma ikväll så vi alla tre kunde äta kvällsmat ihop. Jag blev sen från jobbet vilket jag inte hade tänkt idag så Pierre hämtade prinsen. Imorgon ska dom ta kort på dagis. Carls första "skol foto". Carl var med i Lidköpings tidningen nlt igår, Pierres familj hade satt in en jätte fin grattis annons.
Fattar inte varför jag är så här trött? Kan kanske va att från jag går upp kl 06 så har jag ett hysteriskt tempo till jag stupar i säng.. Nästa vecka åker jag en snabb visit till Sthlm. Ska bo hos Nina Micke och få träffa söta Charlie för första gången. Sen den 19e ska jag till graven sen åker jag hem på eftermiddagen igen. Ska plantera vit ljung för vintern, Gustav gillade vita blommor, skönt att mina vänner har sagt dom ska gå tända lite ljus i höst på graven när jag inte kan göra det.
Tar tåget, känns inte som en bra dag att köra bil på.
Har fått info av Nina att stövlarna jag vill ha finns i min favorit affär i Nacka.. Som jag saknar Jackie..
Vi har något inplanerat varje helg fram till 2helgen i december...galet... Men bara roliga saker.. Nästa helg ska jag och Pierre åka bort själva lör- sön äta middag sova på fint hotell dricka vin och bara umgås vi två. Kommer va välbehövligt efter en tung vecka. Längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar