torsdag 20 oktober 2011

Denna dagen har gått så fort.. Träffade min fantastiska psykolog idag, var där i över en timme...han är så bra..allt känns så mycket enklare när jag varit där..konstiga och jobbiga funderingar blir plötsligt enkla.. jag svammlar , jag gråter, jag hoppar från ämne till ämne när jag är där..när jag går ut därifrån känns brösten lättare med allt. hans förstår precis vad jag menar fast jag knappt pratar meningarna klart..väldigt skönt...
Jag hämtade Pierre på hans jobb, har ju hans bil fortfarande... sen åkte vi till dagis hämtade prinsen sen hem.. Carl somnar varje kväll på 5 min, han är helt slut.. Han slutade sova på dagarna för några månader sen och det är otroligt att han orkar hålla igång hela dagen på dagis..
Imorgon är det fredag och vi har inga planer..skönt.. för på lör ska prinsen sova hos mormor och morfar...Vad lyxigt det ska bli äta på restaurang, sova hotell, äta hotell frukost på lördag...UNDERBART....Ska dricka gott vin också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar