söndag 16 oktober 2011

Carl med lilla gubben och Pippi..

Vilken dag jag är helt slut!! Kalaset var jättelyckat och tjejerna fick nagelack, sminkade med rosa ögonskugga och gå lösa i mitt smyckeskrin..väldigt uppskattat... Sen tog vi cyklarna med fam Kent till lekplatsen vid stadsteädgården ..
Jag har ätit så mycket skräp idag att jag har ångest.... Får bli skärpning imorgon...
Denna vecka kommer gå i högt tempo( ovanligt..nej inte särskilt) ska snart lugna ner de lite.. Ska bara..ska bara..
Mån måste jobba läänge
Tis åka Sthlm efter jobbet
Ons gå graven, sen hem till Lidk igen
Tor träffa psykologen
fre INGET Planerat/ skönt
Lör åka iväg på kvalitets tid med min Pierre:)))))
Sön kalas igen för Prinsen med la familia...
Nu mys i soffan se film med Pierre..låta den enorma tvätthögen vänta tills imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar