tisdag 6 september 2011

Känner mig så duktig. Precis kommit hem från en löp runda..
Idag har det varit stress stress stress från att jag gick upp vid sex tiden. carl kom in och la sig hos oss i morse som tur var somnade han om.. Busfröt la sig sked hos Pierre och sen kissade utanför blöjan i sängen (skönt inte på min sida...:) sen stress på jobbet från jag klev innan för dörren.. Insåg att klockan var alldeles för mycket på eftermiddagen, slängde mig i bilen förbi Ica snabbt på vägen hem, stress hämta på dagis, slängde ihop lite middag till mig Pierre, Zlatko och barnen..fixa disk tvätt, sen satte mig i soffan i 5min. Kände egentligen att jag var super trött Men gick ändå bytte om tog fram löparskorna och gick ut på en helt underbar runda... Bästa på hela dagen faktiskt.. Kunde inte kännas skönare att få frisk luft efter en hel dag inomhus och rensa tankarna med super hög musik och svettas.. Inser att om jag ska orka med jobba så här mycket ta hand om Carl och hålla ihop allt så måste jag va i fysik form!
Pierre la prinsen idag..Vardags lyx!!! Nu ska jag ta ett varmt bad för min lår känns som dom är stel opererade...gick nedför trappan och det kändes redan nu.. Stor risk för träningsvärk....
På lördag ska vi till Kristianstad på Anders & Emmas bröllop.. Prinsen ska va i källby hos Inger och Sören. På fredag kväll när Pierre jobbar ska jag ha mys kväll med Carl, ska försöka åka lite tidigare från jobbet och åka bada med Carl. Känns som jag aldrig träffar honom...
Saknar mina vänner i sthlm, måste ringa Fia imorgon.. Dom skulle kommit till oss för ett tag sen men vi fick ställa in, hade lite mycket kring mig då..men saknar dom massor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar