fredag 16 september 2011

Jag och Carl är hemma hos fam Kavalic. Så otroligt smidigt när man bor grannar att umgås utan behöva åka någonstans!
Pierre jobbar ikväll, knappt sett honom på hela veckan, jag sover när han kommer och han sover när jag åker.. Sen ringer jag och väcker honom och får prata med carl i telefonen.. Fått små söta sms av pierre idag som gör dagen helt klart roligare.. Imorgon ska han och Zlatko åka på "brottar bus" med barnen. Jag ska passa på gå till optikern.
Sen ska jag åka till lidens köpa blommor för mitt present kort jag fick av inger och Sören när jag fyllde år. Tänkte köpa vit ljung, tror de blir jätte fint!
Undra om jag ens orkar vara vaken till tio ikväll!!!! Såååå trött .. Sen tyckte jag att de va en briljant ide att ha "sky höga pumps" på jobbet.. Hm efter tio timmar spring va de inte riktigt lika skönt...stackars mina fötter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar