onsdag 31 augusti 2011

Härligt sommar foto..

Är masssor på jobbet denna vecka..hann inte hämta Carl så Pierre hämtade honom tog med honom till sitt jobb så fick jag hämta honom där. Men han såg ut att ha det hur bra som helst när jag kom..fått saft & äta pommes... Prinsen sussar nu och jag har pratat med Lina i telefonen.. Fasen vad jag saknar dom.. Men vi kommer ses nästa helg på Anders och Emmas bröllop.. Längtar...
I helgen ska vi ha kvarter / grann fest.. Kräftskiva blir det och bi är ca 60vuxna och massa barn som anmält sig..imorhon ska jag och Ann åka handla lite dukar hattar och plast tallrikar.. Vi skrev att vi bjuder på snaps på inbjudan..hm blir ett par flaskor....
På sön ska vi ha kalas för pappa som fyller på fre.. Och på fredag ska ev jag träffa syster.
Carl var lite hängig när Pierre lämnade honom i morse men ingen feber så jag ringde dagis men han åt bra lekte osv men var lite " fundersam"... Jag får som vanligt lite panik och tänker de värsta att han har Gustavs hjärtfel och är trött därför.... Som tur är har Carl världens bästa fröknar som är så förstående när man ringer som en smått galen mamma..har sprungit kolat honom tio gr ikväll... Knäppt..ja vet men men jag kommer alltid ha den enorma oron..tror vi ska på nya koller snart.. Försöker att inte tänka så mycket på det men de är svårt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar