tisdag 19 juni 2012

Mina killar

Vi la Carl i vagnen med pyamas efter kvällsmaten och tog en minst sagt långpromenad. I super tempo, jag ville vi skulle sakta ner men Pierre svarade "bit ihop" och demonstrerade genom att springa med vagnen i uppförsbackarna..gick 9.3 km...
Så mysigt att gå ut ihop, var tvungen att stanna Pierre och bara säga hur fantastiskt glad jag är att vi har honom, hur lyxigt är det inte att ha någon att komma hem till! En sån här enkel sak som ilvälll att ta en promenad som ett par med barn det drömde jag om! Ja det kanske låter fånigt men det var sååå långt bort!
Min kvällsmat var för övrigt en sushi som intogs med pinnar extra ingefära och soya på vägen hem i bilen..Pierre frågade vad jag gjort på min skjorta när jag kom hem " vadå" svarade jag och låtsades som jag inte alls noterat det gigantiska fläckarna .." du är ju värre än Carl" sa Pierre. Jag kollade nonchalant på min skjorta och bara svarade oj då, och försökte mörka att jag slabbat sushi när jag kör!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar