onsdag 20 juni 2012

Min fina vän Emma

Emma har äntligen fått en liten tjej! Som ser helt bedårande ut på bilderna. Ska bli kul att se ifall hon och oliver blir lika.
Emma är så otroligt bra på att säga kloka saker till mig, tror faktiskt inte hon är medveten om det själv.
Innan jag träffade Gustav sa hon att det är ingen mening med i vår ålder att träffa någon som inte det känns helt rätt med det ska kännas att han kan bli pappa till dina barn! Helt rätt!!
När jag började må bättre efter Gustavs död sa Emma till mig "man är sin egen lyckas smed" dom orden tänker jag på väldigt ofta!
Igår sa hon något klokt i stil med att det är viktigt att man jobbar för att träffa sina barn och inte tvärtom... så det har jag tänkt på idag och tänker åka tidigare från jobbet! För att va med min Prins!
Åh jag saknar Emma, vi har gjort roliga saker ihop, hon var tärna på mitt och Gustavs bröllop. Gått igenom tokiga saker när vi var gravida samtidigt...och sorg..och vår vänskap har klarat sig efter en liten prövning. Det är riktig vänskap. Värdefullt att ha sån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar