fredag 6 april 2012

Min lilla prins hand

Carl gick på löpbandet och vi skrattade, ungefär en sekund efter jag filmat honom ramlar han och fastnar med sin lilla hand... Gallskrik så klart och vi åkte in till akuten..fick röntga handen..först var Carl totalt hysterisk vägrade lägga sin hand på bordet, han fick panik..slet sig från min famn sprang till dörren och skrek " ja åka hem nu" så vi fick sätta oss i väntrummet jag hade gråten i halsen för jag kä de mig som sämsta mamma som lät han gå på bandet...sen kom sköterskan med deras gigantiska påsk ägg fullt med godis o h sa om dom fick röntga handen så fick Carl ta hur många godisar han ville sen..då följde Carl med la sin lilla hand på bordet satt blixt stilla i mitt knä och tittade på sköterskan " nu jag duktig" haha,.sötnos...
Som tur var inget brutit " bara skinn flådd" på handen som en bränn skada som lindats med skydd för huden och bandage...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar